[Talk-cz] area:highway

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Neděle Březen 23 06:56:47 UTC 2014

Dne 22.3.2014 22:47, Jethro napsal(a):
> Ahoj,
> na několika místech v Praze jsem narazil na tagování pěších oblastí jako
> area:highway=pedestrian. Dle taginfa je takových asi třicet v ČR, na
> wiki takové tagování není.
> Mám to přepsat na area=yes, highway=pedestrian? Mám se příště ptát kvůli
> takovýmto věcem, nebo to mám automaticky opravovat?
> S pozdravem
> Tomáš "Jethro" Pokorný

Ahoj,

na wiki takové tagování ve skutečnosti je... ale jen jako proposed feature:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/area:highway

Podle popisu bych čekal, že:
a) všechny ty plochy budou relativně malé
b) povede skrze ně i nějaké lineární objekt jako highway=pedestrian,
highway=footway apod.

Pokud ne, tak bych řekl, že je to chyba, která by se měla opravit.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk