[Talk-cz] area:highway

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 24 06:58:42 UTC 2014

Dne 23.3.2014 07:56, Petr Morávek [Xificurk] napsal:

> Ahoj,
>
> na wiki takové tagování ve skutečnosti je... ale jen jako proposed
> feature:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/area:highway
>
> Podle popisu bych čekal, že:
> a) všechny ty plochy budou relativně malé
> b) povede skrze ně i nějaké lineární objekt jako highway=pedestrian,
> highway=footway apod.
>
> Pokud ne, tak bych řekl, že je to chyba, která by se měla opravit.
>
> Zdraví,
> Petr Morávek aka Xificurk

Tak tenhle návrh se mi líbí. Kolikrát se mi stalo, že někde byl velmi
široký chodník, případně měl nějaký nepravidelný tvar. Tam by se to
hodilo. Je jen škoda, že i po třech letech je toto stále jen návrh :-(
Případně (jak někteří oponují v diskuzi), že render (na větších
přiblíženích) stále ignoruje zadanou šířku chodníku. Takhle jsou všechny
chodníky zakresleny stejně.