[Talk-cz] Import EEA

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Březen 24 06:19:20 UTC 2014

Ahoj,
ze by to slo primo v JOSM nevim, ale asi bych na to sel tak,
ze bych to opravil editorem primo v .osm souboru a prehodil u toho ID na zaporne,
pak to zase natahl do JOSM, puvodni smazal a nove vytvorene
(to s tim zapornym ID) nahral na server.

Ale je otazka, co vsechno tim muzes ovlivnit. Tyhle strojove upravy
jsou velmi citlive na to, ze si neco neuvedomis a pak neco rozbijes.
Je otazka, zda to radsi neupravovat rucne, kdyz na to nekde narazis.
Je to v kazdem pripade bezpecnejsi.

Zdravi,
 Dalibor