[Talk-cz] Import EEA

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 24 06:41:07 UTC 2014

Zkusil bych kontaktovat autora importu (pokud se tu nepohybuje):
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EEA:Nationally_designated_areas_import

Na hromadnou editaci pak můžeš zkusit scripting plugin:
http://gubaer.github.io/josm-scripting-plugin/

Případně stáhnout přes overpas turbo data která tě zajímají, otevřít v
JOSM, udělat jednu změnu ručně, porovnat co se změnilo a dle toho pak
udělat nějaký regexp.

Marián