[Talk-cz] doporucene postupy pro mapovani

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pondělí Březen 24 07:47:05 UTC 2014

Ahoj,

> Dovolil jsem si doplnit kategorii [[Category:Czech Documentation]]
> Dávám jí ke všem stránkám na Wiki, co jsou napsané česky, aby to
> uživatelé měli snazší.

diky!

> Co se tyce samotne Wiki, tak by asi bylo lepsi tu stranky zalozit
> v "namespace" Cs: s tim, ze ji treba nekdo pak prelozi do anglictiny,
> ci do jinych jazyku. Ale to by musela mit uz anglicky nazev. Treba
> "Cs:Tips_for_mapping_on_MTB"
> a preklad do anglictiny by se pak jmenoval "Tips_for_mapping_on_MTB".
> Ale to neni nijak na skodu, to se pripadne da prelinkovat.

Ono to tak ve skutecnosti je udelane. Kdyz se podivas do historie
stranky, zjistis, ze puvodne se jmenovala "Cs:Mountain biking mapping tips"
a na ten novy nazev byla presunuta, takze je dostupna jako:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tipy_pro_efektivn%C3%AD_mapov%C3%A1n%C3%AD_na_horsk%C3%BDch_kolech
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Mountain_biking_mapping_tips
http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Cs:Mountain_biking_mapping_tips&redirect=no

Duvod tohoto postupu byl v tom, ze se  pak stranka jmenuje i nejak
rozumne cesky.

> K obsahu:
> Tomuhle nerozumim
> "umožnuje využití GPS i GLONASS při současném záznamu 10Hz"
> mozna by to chtelo nejak rozepsat.

> Mimochodem, mate nekdo nejake vlastni nastaveni pro OSMTracker?
> Ja jsem si nejake zacal vytvaret, ale rad bych se inspiroval.
> Kdyztak muzu poslat to vychozi i s nejakyma ikonkama.

Kdysi jsem s tim trochu laboroval, ale nakonec jsem se na to
vybodnul, protoze ten audiomapping je ve skutecnosti vyhodnejsi
jak na kole, tak v aute. A pesi turistiku neprovozuji dost casto,
aby mi to (zatim) stalo za to.

Jinak take jsem jeste doplnil par veci a odkazu.

Petr