[Talk-cz] doporucene postupy pro mapovani

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Úterý Březen 25 05:16:25 UTC 2014

Ahoj Petře,

On Mon 24-03-14 04:15:52, Petr Holub wrote:
> spachal jsem rychlou prvni verzi doporucenych postupu pro mapovani na
> horskem kole:
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tipy_pro_efektivn%C3%AD_mapov%C3%A1n%C3%AD_na_horsk%C3%BDch_kolech
> Je to prvni verze, ktera jeste neni radne prolinkovana atd. Pripominky i prime
> editace jsou vitany. Prijde mi, ze zejmena pro prilezitostne uzivatele bude efektivni,
> pokud se budou moci podivat na osvedcene postupy. Co si o tom myslite?

Myslím, že i zkušeným může být takový text inspirací. Díky! :)

Pár poznámek k "Co nezapomenout mapovat":
- Překvapuje mě, že vedle turistických značek nezmiňuješ cyklotrasy.
- U typu cesty mapuji i povrch - hlína, štěrk, asfalt...

Libor