[Talk-cz] Tracer a pointInfo - activity report

Petr Kolomazník petr.kolomaznik na gmail.com
Pondělí Březen 24 17:05:41 UTC 2014

Ahoj,

moc díky za zapracování RUIAN do Tracer-u, vytvořil jsi úžasný nástroj. Po
pár týdnech zkoušení mám k aktuální verzi mám pár poznámek:

1/ Bylo by možné volitelně (třeba přes samostatnou zkratku Ctrl+Shift+T) u
budovy aktualizovat pouze tagy? Některé obrysy RUIAN jsou dost mimo.
2/ Je opravdu vhodné z RUIAN přebírat building:levels? Pokud mohu soudit,
tak se skoro nikdy tento údaj neschází s realitou (mám podezření, že pokud
v RUIAN není známý počet levels, je uvedena vždy hodnota 1) a se způsobem
počítání levels na OSM (nezapočítávají se podkroví).
3/ Obdobně mám jistou pochybnost o správnosti hodnot v buildings:flats - to
ale od stolu prakticky nelze ověřit a je pro mě proto otázka, zda v rámci
kontroly dat z traceru tuto hodnotu vůbec přebírat.
4/ Napadá někoho vhodný způsob propojení budovy v OSM s RUIAN v případě,
kdy 1 objektu v RUIAN fyzicky odpovídá více objektů (č.p.) v realitě?
Typicky jde o případ panelového domu např. o 10ti reálných č.p., kterým
odpovídá 7 objektů RUIAN. V takových případech nechávám zatím RUIAN tagy
provázané pouze na příslušný objekt s nejnižším č.p.

Díky,
Petr