[Talk-cz] Tracer a pointInfo - activity report

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Březen 25 03:32:58 UTC 2014

Ahoj,

1/ Bylo by možné volitelně (třeba přes samostatnou zkratku Ctrl+Shift+T) u
budovy aktualizovat pouze tagy? Některé obrysy RUIAN jsou dost mimo.

Můžeš také použít PointInfo, zkopírovat si značky budovy do schránky

a na budovu je vložit.

2/ Je opravdu vhodné z RUIAN přebírat building:levels?

3/ Obdobně mám jistou pochybnost o správnosti hodnot v buildings:flats -

Já jsem viděl případy, kdy se to s realitou schází a určitě jich bylo více
než naopak.

Asi nelze čekat, že bych vše v RÚIAN bylo bez chyb. Ale měl jsem dojem,

že když je hodnota vyplněna, tak většinou dobře. Žádnou statistiku

jsem si ale nedělal. V každém případě, když bude ta reference na RÚIAN,

tak až to někdo opraví, tak to můžeme lehce opravit i my.

Ja se správně počítá půdní vestaba do building:levels podle mě není jisté

(na wiki jsem to měl blbě). Z logiky věci by se němela počítat nízká půda,
tak jak je

nakreslená na obrázku na wiki. Ale když je na půdě vestavba vysoká stejně

jako běžné patro, tak proč ji nepočítat?

4/ Napadá někoho vhodný způsob propojení budovy v OSM s RUIAN?

To je zvláštní. Proč rovnou nepošleš souřadnice, abychom se mohli podívat?

Zdraví,

Dalibor