[Talk-cz] Tracer a pointInfo - activity report

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Březen 27 06:53:56 UTC 2014

Ahoj,

to je hodne dobry ta ikonka na browser, je to vsude,ale nebude to vsude modry.

To se bude libit. :-)

I ten zbytek toho designu je takovej cistsi.

Jinak jsem narazil na takovej problem, kterej by asi mel reseni,

ale do kteryho se ti asi nebude chtit. ;-)

Kdyz pridavam adresy v mistech, kde nejsou budovy,

tak se musim spolehat na AM nalezene v okoli.

Takze se proklikavam vesnici a pomoci PointInfo pridavam AM.

Jenze pak nevim, ktery uz jsem pridal, a ktery ne.

A protoze to debilni progress okno nejde odsunout,

tak se i blbe kouka, ktery uz tam jsou.

Musim “silhat” a nepridavat ve stredu, ale na okrajich obrazovky,

coz neni uplne ono.

Napadlo me, ze bys pri pridani bodu mohl udelat test, jestli

tam to AM nahodou uz neni, a pokud jo, tak zobrazit varovani,

ze to pridavas podruhy.

Co myslis?

Dalibor