[Talk-cz] Tracer a pointInfo - activity report

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Březen 27 08:26:56 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 27. 3. 2014 7:55:14
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer a pointInfo - activity report

to je hodne dobry ta ikonka na browser, je to vsude,ale nebude to vsude
modry.

To se bude libit. :-)

I ten zbytek toho designu je takovej cistsi.

Jinak jsem narazil na takovej problem, kterej by asi mel reseni,

ale do kteryho se ti asi nebude chtit. ;-)

Kdyz pridavam adresy v mistech, kde nejsou budovy,

tak se musim spolehat na AM nalezene v okoli.

Takze se proklikavam vesnici a pomoci PointInfo pridavam AM.

Jenze pak nevim, ktery uz jsem pridal, a ktery ne.

A protoze to debilni progress okno nejde odsunout,

tak se i blbe kouka, ktery uz tam jsou.

Musim “silhat” a nepridavat ve stredu, ale na okrajich obrazovky,

coz neni uplne ono.

Napadlo me, ze bys pri pridani bodu mohl udelat test, jestli

tam to AM nahodou uz neni, a pokud jo, tak zobrazit varovani,

ze to pridavas podruhy.

Co myslis?

"

Jo. Na to jsem už taky narazil. Nějaká kontrola by bodla.

Nicméně je blbost přidávat ty body přes pointInfo, když se každou chvíli
(snad) rozběhne regulární import :-D

Nicméně stále ještě uvažuji, že by se možná hodil nějaký speciální mód,
který by do vybrané oblasti doplnit všechny chybějící budovy nebo adresní
místa. Ale asi by to bylo spíše součástí traceru.