[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Březen 31 19:36:06 UTC 2014

Zdravím,

chápu to správě tak, že v tuhle chvíli jede bot, kterej žere adresy z ruian a
sype to do OSM? Hodilo by to se o tom něco napsat, alespoň krátkou zprávičku
(až to bude hotový).

Je možný nějak vizualizovat progress?