[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Březen 31 19:44:51 UTC 2014

Ahoj,

Dne Po 31. března 2014 21:36:06, Jachym Cepicky napsal(a):

> Zdravím,
>
> chápu to správě tak, že v tuhle chvíli jede bot, kterej žere adresy z ruian
> a sype to do OSM? Hodilo by to se o tom něco napsat, alespoň krátkou
> zprávičku (až to bude hotový).

Přibližně tak nějak. Přitom se snaží nejen sypat, ale hlavně párovat k těm už
existujícím.

Zprávička:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_adres_z_RUIAN

nebo myslíš nějakou jinou zprávičku? Debata o tom zde i v imports@ běží už
měsíce. ??

> Je možný nějak vizualizovat progress?

Ano, o tom jsem uvažoval, myslím, že by si zasloužily alespoň okresy
vizualizaci, nějaké sloupcové grafy, kolik % už je hotovo. Rád nachystám
tabulky v postgre a kdyby někdo chtěl udělat tu vizualizaci třeba přes
JpGraph, tak se může u mě hlásit. Nakódovat tu vizualizaci už nestíhám ...

--
Petr