[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Březen 31 21:22:37 UTC 2014

až to bude/budeme moct ukázat větší území, byl bych rád, kdyby se podařilo dát
nějaké info dohromady. na CUZK jsou vzdycky radi, kdyz se muzou pochlubit tim,
jak jejich sluzby pouziva verejnost ...

Json by byl OK