[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Březen 31 20:51:47 UTC 2014

Ahoj,

Dne Po 31. března 2014 22:02:46, Jachym Cepicky napsal(a):

> Pokud by z toho postgre ještě existovala nějaká službička, která by ty data
> poskytla, bylo by to pro mě jednodušší udělat to v javascriptu na klientovi

službička může být. Jak by sis ji představoval? JSON strukturu, csv, ... ? V
nejjednodušší formě jsem myslel:

okres:počet_bodů_v_RUIAN:počet_importovaných_bodů

K tomu možná ještě krajská města, ta by se mohla rozdělit na městské časti
(143 městských částí). Pro statistiku by to mohlo být dostačující.

Ukládám si RUIANID, datum importu a nick contributora, zatím tedy jen svůj
nick ;). Šla by tedy i hitparáda contributorů.

K tomuto stačí info v soukromé zprávě.

> já vím, že ta debata běží už dlouho, ale jestli to správně chápu, teď to
> teprve dostalo ty správný grády(?)
>
> Zprávička myslím: root.cz, gisportal.cz, okfn.cz, bude konference givs 2014,
> kde bych o tom mohl něco říct (ale už mimo program, ten je uzavřený)

Aha, takto, že by stálo dokonce za zprávičku? :) Spíš jsem tichý, po
zkušenosti napsat cokoli do imports@ -> několik nových otázek a připomínek.

Nakonec jsem rád, že to dopadlo jak to dopadlo. Všechno skutečně potřebné se
nahrává, původní tagy country a city se nemažou, pokud existují, jen to
testování hranic nevyšlo z důvodu výkonnostních nároků.

Proti zprávičce/zprávičkám nic nemám. Hlavní zásluhu mají Xificurk, Dalibor,
Marián a sebe nevyjímám.
--
Petr