[Talk-cz] Geoinformatics FCE CTU 2014

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Neděle Květen 18 11:24:02 UTC 2014

Dobrý den,

účast za ČÚZK projednám s naším vedením a pokusím se zajistit. Souhlasím s J. Čepickým, že osobní projednání bude nejlepším řešením.

Myslím si, že můžeme přispět s mnoha příspěvky, např.
- RÚIAN, základní informace,
- Vytěžování dat z RÚIAN - VDP, VFR, služby INSPIRE,
- Kontroly dat RÚIAN a jejich opravy,
- Reklamace dat RÚIAN.

Záleží na tom, co si pořadatelé vyberou a budou požadovat :-).

Petr Souček

-----Original Message-----
From: Jachym Cepicky [mailto:jachym.cepicky na gmail.com]
Sent: Saturday, May 17, 2014 12:18 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Geoinformatics FCE CTU 2014

Pardon, překlep, samo SotM

mě zajímá celá řada věcí, o kterých může někdo z komunity udělat přednášku:

 - hromadné importy
 - zajištění kvality
 - škodiči v OSM a co s nimi
 - RUIAN
 - ...

Myslím, že bychom mohli opravdu pozvat lidi z ČUZK a probrat to hlášení chyb přímo z oka do oka.

Přišel by někdo, koho kdo by se rád o tom pobavil za OSM?

Tuším, že nějaký social event se plánoval na oba dny, ale jeden bychom mohli vyhlásit také pro ty, kteří by dorazili jenom na kvůli social eventu a ne na vlastní seminář - pátek?

Jachym