[Talk-cz] Geoinformatics FCE CTU 2014

Martin Landa landa.martin na gmail.com
Neděle Květen 18 17:28:18 UTC 2014

Zdravim,

Dne 18. května 2014 13:24 Petr Souček <soucekp na atlas.cz> napsal(a):

> účast za ČÚZK projednám s naším vedením a pokusím se zajistit. Souhlasím s J. Čepickým, že osobní projednání bude nejlepším řešením.

osobni ucast pracovniku CUZK a zastupcu OSM komunity mi prijde jako
vyborny napad a myslim, ze se RUIAN muze stat hlavnim tematem
konference (pokud obe strany projevi zajem dorazit ve vetsim poctu -
timto mam na mysli predevsim OSM). Timto dekuji za vasi snahu.

> Myslím si, že můžeme přispět s mnoha příspěvky, např.
> - RÚIAN, základní informace,
> - Vytěžování dat z RÚIAN - VDP, VFR, služby INSPIRE,
> - Kontroly dat RÚIAN a jejich opravy,
> - Reklamace dat RÚIAN.

Rozhodujici by byla preference ze strany OSM komunity... Piste prosim
vase nazory...

S pozdravem Martin

--
Martin Landa * http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa