[Talk-cz] pLPIS a WFS - jak na to?

Martin Kokes shr3k na typo3-hosting.com
Čtvrtek Květen 29 07:46:40 UTC 2014

Shodou okolností jsem bývalým zaměstnancem Sitewellu a na základech LPISu
jsem také před 12 lety dělal a Sitewell si u mne dodnes outsourcuje nějaké
služby. Není šance, že by to kdokoliv ze Sitewellu opravil, to spíš tlač na
MZE.

Sitewell byl jen subdodavatel pro Telefonicu a kvůli právním sporům ohledně
provozovaných licencí byla veškerá aktiva týkající se této věci převedena na
společnost Tescium viz zápis v OR.

MK

"Jachym Cepicky"  píše v diskusním příspěvku
news:20140529065701.GD23593 na doctor...

"LPIS nenabízí data v EPSG:4326, pouze v křovákovi-gis a ještě se špatným
EPSG
kódem (102067 ale to je jedno). Je to na MapServeru, přihodit další souř.
systémy je otázka konfigurace (doslova 1 řádek), ale z firmy která to pásla
mi
nikdo neodpověděl (sitewell)."