[Talk-cz] Podivné relace a překryvy landuse=*

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Listopad 19 19:19:47 UTC 2014

Ahoj,

Dne St 19. listopadu 2014 17:36:53, Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

> Ohledně zobecnění na další multipolygony by asi stálo za to se podívat
> na kód osm2pgsql, který tohle obstarává. Před rokem jsem se trochu
> šťoural v jednom bugu [1], který s tím souvisí - tenkrát jsem docela
> načetl kód, co to obstarává. Pokud se něco nezměnilo, tak to není moc
> ideální, ale funguje to ve většině případů. Myslím, že pokud by se takto
> přetogovalo vše na new-style, tak jedině dobře. Je možné, že občas bude
> výsledek ne úplně ideálně správný, ale aspoň bude shodný s tím, jak se

no, když to máš nastudované, tak bych docela uvítal tvůj popis než abych to
třeba studoval od začátku.

> to chová teď, protože většina lidí stejně nejprve importuje OSM data
> přes osm2pgsql do postgisu a pak s nima pracuje dál.

to možná ano, ale že by zrovna pomocí osm2pgsql? Na analýzy se hodí víc
snapshot schema a to se dělá přes osmosis.

Nemám na to kapacitu si teď přibrat studium osm2pgsql, přesto díky za tip.

Zpět k tomu stávajícímu skriptu. Pustil jsem si ho teď na pouhých 5 lesů a
zjistil jsem, že neodstraňuje tagy landuse=forest na inner cestách. Tak jsem
to upravil - jednak jsem přidal na univerzálnosti, že jako parametr je teď k,v
, tedy mohu zadat nejen landuse=forest, ale cokoli=cokoli. Nato jsem si
uvědomil, že může být i situace:

outer landuse=forest, forest_type=typ_a
inner landuse=forest, forest_type=typ_b

a pak bych na inner cestě odstranil landuse=forest neoprávněně.

Hmm, co s tím?

--
Petr