[Talk-cz] Podivné relace a překryvy landuse=*

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Středa Listopad 19 19:24:51 UTC 2014

Dne 19.11.2014 20:19, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> no, když to máš nastudované, tak bych docela uvítal tvůj popis než abych to
> třeba studoval od začátku.

Ono se mi toho za ten rok už dost z hlavy vypařilo :-) Zkusím se na to
podívat a sepsat nějak srozumitelně algoritmus, který se používá. Ale
neslibuju, kdy se k tomu dostanu... Bohužel jsem teď dost vytížen jinými
záležitostmi.

S pozdravem,
Petr Morávek aka Xificurk