[Talk-cz] Evidence a hlášení špatných budov v RÚIAN

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Listopad 30 20:44:40 UTC 2014

Ahoj,

díky, důvod přidán, vrstvy - už jich je docela dost, ne? Myslím si, že vrstva
todo by měla vyhovovat, co jsou chybné se zobrazují šedivě. Pokud někdo má
potíže s rozlišováním barev, dal by se přidat nějaký znak, třeba křížek jako
škrtanec.

Přidal jsem jako overlay ortofoto a teprve teď mě napadá, jestli se to smí?
Víte to někdo?

Podle

http://geoportal.cuzk.cz/%28S%28css5b5gul5njpblscfb2iyuc%29%29/Default.aspx?menu=3121&mode=TextMeta&side=wms.verejne&metadataID=CZ-CUZK-WMS-ORTOFOTO-P&metadataXSL=metadata.sluzba

je WMS free, ale jestli se to může zabalit do leafletu a nechat volně dostupné
přes web? Samotné WMS ve Firefoxu nezobrazím, ?

--
Petr