[Talk-cz] Evidence a hlášení špatných budov v RÚIAN

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Neděle Listopad 30 20:55:57 UTC 2014

Ahoj, slušná práce :-)

On 30.11.2014 20:00, Petr Vejsada wrote:
> Hlášení špatných budov
>
> - pro stroje (třeba odkaz z JOSM traceru ;-))) -
> http://ruian.poloha.net/building.php?kod=xxxx
> kde xxxx je kód stavebního objektu v RÚIAN

PointInfo mi přijde jako lepší místo na proklik. Ale i do Traceru by to šlo, akorát v něm dochází klávesy. Zbývá jen Alt a kombinace s ním.

> - důvod - to je jasné, proč je budova špatně. Důvody jsou zatím 2, pište sem
> další důvody, abych je do menu přidal.

Postrádám oblíbené "useknutí/rozpůlení budovy hranicí parcely".

"Roztažení budovy přes celou plochu parcely" budem počítat za "špatnou polohu budovy"?

Martin