[Talk-cz] opět chyba placeholder

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Říjen 7 11:19:14 UTC 2014

Ahoj,
díky za zprávu. Opustit connectWays jen schvaluji. Už jsem nad něčím takovým
přemýšlel, ale neustále se mi nedostává času sednout si na to a strávit nad
tím pár dní v kuse. Ty nové objekty to určitě zjednoduší.

Ad nová verze) nevím jak jsi na tom s githubem, možná by bylo jednodušší
sdílet změny přes fork, případně tě můžu přidat a můžeš commitovat přímo do
mého repositáře. Záleží na tobě.

Moc díky.
Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Švec - OSM <osm na maatts.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 10. 2014 12:51:50
Předmět: Re: [Talk-cz] opět chyba placeholder

"

Ahoj,

FYI, od soboty překuchávám střeva Traceru. Po delším váhání a pokusech jsem
opustil kód ConnectWays a začal od nuly, protože ten kód mi přišel příliš
náchylnej na chyby při složitějších operacích. Základní idea o co se snažím:

(*) Přidávání a editace uzlů+cest+multipolygonů neprobíhá přímo nad objekty
JOSM, ale nad novými objekty EdNode, EdWay, EdMultipolygon. Které fungují
stejně jako Node, Way, Relation.

(*) Ed-objekty si pamatují jestli vznikly z původních objektů DataSetu nebo
jsou úplně nové a jestli byly editované. Dále samy sledují, které Ed-objekty
a původní JOSM objekty je zrovna využívají (referrers). A dohromady se to
pokouší být natolik blbuvzdorné, aby to odhalilo pokusy o nekorektní použití
;-)

(*) Všechny Ed-objekty si automaticky eviduje centrální WayEditor objekt.

(*) Příkazy pro JOSM jsou generovány až na konci procesu editace WayEditor
objektem. Ten vyhodnotí naráz celou hromadu Ed-objektů a rozhodne co se má
přidat, změnit a smazat. A podle toho vygeneruje minimální nutnou sadu
příkazů Add/Change/DeleteCommand. Od té chvíle jsou Ed-objekty zamknuté
proti další editaci a obsahují finální JOSM objekty Node, Way, Relation.

Teď jsem ve fázi, kdy mechanismus Ed-objektů vypadá že funguje. Nad tím
postavený LPIS tracer trasuje a napojuje polygony na existující body, zatím
bez ořezu okolních polygonů.

Pokusím se kód co nejrychleji začistit a poslat ti alfa verzi ke zkouknutí.
Doufám že v průběhu týdne nebo o víkendu. Nemám moc času a API Javy + JOSM
se učím za pochodu :-)

Obecný ořez polygonů mám zhruba rozmyšlený pro jednodušší varianty s
využitím GPCJ2 knihovny. Výhodou by mělo být, že se dá postupně přidávat
podpora pro složitější případy, aniž by se to celé rozbilo. Pár pracovních
poznámek viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Maatts
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Maatts), úplně na konci.

Martin