[Talk-cz] opět chyba placeholder

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Úterý Říjen 7 12:16:04 UTC 2014

Dne 7.10.2014 13:19, Marián Kyral napsal(a):

> Ad nová verze) nevím jak jsi na tom s githubem, možná by bylo jednodušší sdílet změny přes fork,
> případně tě můžu přidat a můžeš commitovat přímo do mého repositáře. Záleží na tobě.

Jo, github je dobrý nápad. Mrknu co to obnáší. Zatím jsem commitování změn neřešil, od soboty jsem
stovky řádků 3x zahodil a napsal znova :-)

Chci se v dohledné době dostat aspoň na úroveň současného LPIS traceru. Aby to bylo použitelné v
testing větvi a nevyvíjeli jsme paralelně oba totéž.  (Zatím ignoruju RUIAN tracer, ale ten může
existovat na connectWays, dokud neověříme že jdeme správnou cestou.)

Martin