[Talk-cz] ruian tracer bug?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Říjen 8 10:55:56 UTC 2014

No teď se v tom hrabe Martin Švec. Takže úplně sám už nejsem. Viz mail tady
v konferenci. To napojování jsem už cca třikrát přepisoval, pokaždé jsem
získal další puzzle do skládačky a podařilo se to dostat do stavu, že v 99%
případů to funguje dobře a to zbývající procento generuje chyby, které lze
po získání nějakých zkušeností docela lehce a rychle řešit. Ocásky, překrytí
místo ukousnutí.

Možná bych se mohl vrhnout na dokumentaci, když musím chvíli počkat, než
Martin dodělá základy na kterých se pak bude dát stavět. Nebo se můžu
mrknout na PointInfo a přidat info z LPIS. Nebo zase zaplním další bílá
místa.

A jinak, nemysli si, že to dělám hlavně pro vás. Naopak. Zcela sobecky
přiznávám, že to dělám hlavně pro sebe :-D
Ta prázdná, bílá místa mne totiž dráždí a ručně klikat pole se mi fakt
nechce. No a když už něco takového mám, tak to můžu poskytnout i ostatním.
Jednak mi pomůžete s celou republikou, bude to rychleji a hlavně občas někdo
přijde se zajímavým námětem a Tracer (a PointInfo) se tak postupně
vylepšuje.

V tomhle patří velký dík Petrovi Vejsadovi, za prvotní impuls. Vždyť já
původně chtěl jen změnit url, které bylo natvrdo v kódu. No a když už jsem
rozjel kompilaci, tak jsem přidal tohle, upravil támto a pak se to celé
nějak rozrostlo ;-)

Marián