[Talk-cz] ruian tracer bug?

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Středa Říjen 8 14:14:11 UTC 2014

Ahoj,

Dne 8.10.2014 12:55, Marián Kyral napsal(a):
> No teď se v tom hrabe Martin Švec. Takže úplně sám už nejsem. Viz mail tady v konferenci. To
> napojování jsem už cca třikrát přepisoval, pokaždé jsem získal další puzzle do skládačky a
> podařilo se to dostat do stavu, že v 99% případů to funguje dobře a to zbývající procento generuje
> chyby, které lze po získání nějakých zkušeností docela lehce a rychle řešit. Ocásky, překrytí
> místo ukousnutí.

99 je u LPISu příliš optimistické číslo, to by mě k úpravám nedonutilo :-)

> Možná bych se mohl vrhnout na dokumentaci,

Hodil by se mi souhrnný popis, o co všechno se teď Tracer snaží, dešifrování ze zdrojáku stojí
vzácný čas. A aktuálně bych potřeboval search patterny, které existující Ways a Relations zahrnovat
do napojování uzlů a které do ořezů. Ideálně jako výrazy "landuse=* | natural=wood |
natural=scrub....", zkouším filtrování kandidátů přes SearchCompiler.Match
(http://josm.openstreetmap.de/doc/org/openstreetmap/josm/actions/search/SearchCompiler.Match.html)

Martin