[Talk-cz] KČT - k výchozímu bodu

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Říjen 21 19:59:30 UTC 2014

Ahoj,

> jak značíte podle
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/Editing_Standards_and_Conventions#Doporu
> .C4.8Den.C3.A9_typy_cest značku vedoucí z místa k výchozímu bodu turistických cest? Situace před
> kterou stojím: Na vlakovém nádraží v jisté vesnici se nachází rozcestník s jedinou cedulkou ve tvaru
> šipky (bez jakékoliv barvy) s nápisem "k výchozímu bodu turistických cest" (nebo tak nějak) a odtud
> vede žluté pásové značení k rozcestníku vzdáleném cca. půl kilometru.  Dát to jako major se vším
> [...]

zatím spíš neznačím, protože to pásové značení v tomto smyslu není.
Je to jen rozcestník, který ukazuje, kde to pásove značení začíná.
Už proto, že na tom výchozím bodu může začínat více než jedna barva
a tudíž nemá smysl nějakou konkrétní barvou značit takovou trasu.

Občast takto bývají značené i nějaké zkratky, což by mělo trochu
více smysl v mapě nějak mít - proto jsem chvíli koketoval s tím, jestli
nezavést něco jako kct_none=*, ale zůstalo jen u soukromých úvah, které
jsem neventiloval ani sem.

Učitě bych nicméně nabral a do OSM uložil info o tom rozcestníku.

S pozdravem,
Petr