[Talk-cz] KČT - k výchozímu bodu

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Říjen 21 20:25:58 UTC 2014

Díky za odpověď.

Možná jsem to dostatečně nevysvětlil, ale od toho rozcestníku u nádraží vede normální žlutá značka (bílý, žlutý, bílý pruh) k "normálnímu" rozcestníku (kde je pouze žlutá). Takže trasa pásově značná je (nicméně to rozhodně není major)

viz street view - https://www.google.cz/maps/@49.529431,16.9571643,3a,75y,255.82h,76.28t/data=!3m4!1e1!3m2!1szg6Xi-LrljWkEcCG5lOJSg!2e0 . První rozcestník je na tom sloupu vpravo, pak to vede dál rovně až na konec ulice a tam to zahýbá vpravo dalších pár set metrů před hospodu)