[Talk-cz] Nová fíčura - kde chybí natrasovat budovy

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Říjen 29 13:18:21 UTC 2014

tak to právě (až teď) doběhlo a nedopadlo to dobře. Pokud je v RUIAN velká
budova a v OSM několik menších, počítá se překryv pro každou z těch menších
zvlášť a tedy nedosáhne ani zdaleka 3/4. Proto je tam teď spousta budov. Ty
překryvy by se musely sčítat, možná to půjde, možná ne (z výkonostních
důvodů). Více později.