[Talk-cz] Placeholder node not found for reference

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Září 7 16:03:13 UTC 2014

Dne 7.9.2014 17:36, Kamenitxan napsal(a):
> Ano, trasoval jsem pár polí s polední verzí traceru. Nevím ale vůbec, jak to opravit, jelikož vylhedávání v JOSM ty cesty nenajde.

Ahoj,
musíš ten OSM soubor otevřít v nějakém editoru a ručně a dané uzly
smazat. Jen se připrav na to že JOSM vždy zahlásí jen jeden chybějící
uzel, takže to budeš muset několikrát zopakovat. Možná bych si měl
udělat nějaké udělátko na kontrolu integrity JOSM souboru a následnou
opravu (smazání nadbytečných uzlů).

Můžeš mi ten soubor poslat? Zkusím zjistit, co přesně se tam stalo. By
mně fakt zajímalo, co s tím vlastně děláte. Já taky včera klikal
aktuální verzí, ale tuhle chybu jsem už fakt dlouho neviděl. Musíte
dělat něco jinak. Myslel jsem, že už jsem to vyladil a tato chyba už
nemůže nastat. Ale evidentně jsem se spletl.

Nicméně, zkusím otevřít issue na JOSM. Podle mne by si editor měl
kontrolovat integritu a řvát ještě před tím, než se to pokusím nahrát na
server.

Marián