[Talk-cz] Placeholder node not found for reference

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Září 7 20:06:40 UTC 2014

Dne 7.9.2014 21:24, Zdeněk Pražák napsal(a):
> právěže validátor hlásil chyby a když jsem je dal opravit tak mi josm
> nahlásil hlášku nastala neočekávaná výjimka nahlásit chybu - viz výpis
> chybového hlášení které jsem poslal včera a opravy neproběhly

Počkej, tohle všechno umí JOSM opravit samo? Vím, že něco jo, ale tohle
opravuji ručně ;-)
Automatika asi není dokonalá a na tohle byla krátká. Ovšem výsledek
stojí za to.

Teď si proklikávám oblast, co hlásil Kamenitxan. Průběžně to ukládám a
testuji, zda nějaké body nezmizely a zatím to vypadá slibně. Uvidíme až
to dodělám, jestli se mi to podaří nahrát na server.

Marián