[Talk-cz] Jak opravit podle DIBAVOD? aneb Punkvotič a jiné kuriozity Říčanského krasu

Jan Martinec jan na martinec.name
Neděle Září 7 17:41:57 UTC 2014

V souvislosti s otočeným Botičem jsem si prošel jeho povodí v OSMi a
koukám, že nejenže tekl do kopce (fixed), ale místy se ponořuje a zase
vyvěrá ( https://www.openstreetmap.org/node/2239824274 ), byť podle
přehledové mapky DIBAVODu by měl být vidět po celém toku; hádám, že jsme
o tyhle ways přišli po změně licence (?).

A teď - jak to mám opravit? Hledal jsem v historii, jak si naimportovat
SHP data z DIBAVODu (A01? nebo aspoň tu jejich přehledovou mapku jako
overlay), leč v historii listu jsem našel jen diskusi o tom, že na to
nějaké pythoní skripty *existují* (resp. před pěti lety existovaly).
Zatím jsem se to pokoušel zkonvertovat pomocí aktuálního ogr2osm, ale to
mi chcípá na out-of-memory errors.

TL;DR: snažím se z dat DIBAVODu vytáhnout chybějící části toků; může mě
v tomto ohledu někdo nakopnout, zda jsem na správné cestě či ve slepé
uličce?

Díky,

Honza "Piškvor" Martinec