[Talk-cz] Jak opravit podle DIBAVOD? Chybějící části toků aneb Punkvotič a jiné kuriozity Říčanského krasu

Jan Martinec jan na martinec.name
Neděle Září 7 18:47:31 UTC 2014

Dne 09/07/2014 v 07:49 PM xkomczax na centrum.cz napsal(a):
> Tento problém se zrovna nedávno řešil tady - http://www.openstreetmap.org/user/Peda/diary/23632

Asi jsem to napsal nejasně - tu inspekci směru zatím řeším pohledem do
mapy podle OSMi layeru "waterways," to je spíš detail (a jiné vlákno);
ale skrze to jsem přišel na jiný problém: totiž že kusy vodních toků
_úplně chybí_ - týká se to např. Botiče, který by měl pramenit tady [1],
ale pak tam chybí několik km toku, až po [2].

Mezitím částečný úspěch s DIBAVODem: zkonvertoval jsem si SHP data
DIBAVODu skrze ogr2osm, a otevřel to v JOSM. Jenže zrada - je to oproti
OSM datům o něco posunutý. Sice jsem si to posunul tak, aby to sedělo
oproti ostatním potokům, a používám ten DIBAVOD jako trasovací vrstvu,
ale mám obavu, zda to nedělám Úplně Blbě - viz obnovený Botič: [3].

[1]: https://www.openstreetmap.org/way/32137877
[2]: https://www.openstreetmap.org/node/2239824274#map=19/49.95163/14.56253
[3]: https://www.openstreetmap.org/changeset/25292892