[Talk-cz] Jak opravit podle DIBAVOD? aneb Punkvotič a jiné kuriozity Říčanského krasu

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Září 8 11:51:08 UTC 2014

zdar,

> V souvislosti s otočeným Botičem jsem si prošel jeho povodí v OSMi a
> koukám, že nejenže tekl do kopce (fixed), ale místy se ponořuje a zase
> vyvěrá ( https://www.openstreetmap.org/node/2239824274 ), byť podle
> přehledové mapky DIBAVODu by měl být vidět po celém toku; hádám, že jsme
> o tyhle ways přišli po změně licence (?).

nevím, co v terminologii OSM znamená "být vidět", ale čistě prakticky tedy
rozhodně v celé délce vidět není - jelikož jsem ho onehdy jel, tak můžu z
vlastní zkušenosti poinformovat, že doporučení organizátorů splutí vybavit se
silnou baterkou rozhodně nejsou přehnaná, jsou tam tunely, a ústí do Vltavy je
dost nízko, za vyššího stavu dokonce pod její hladinou, a zcela určitě pod
nábřežím, čili řekl bych level=-1 by tam byl zcela v pořádku

nicméně to se týká části pod přehradou (když už se bavíme o celé délce toku
...) a odkazovaný bod je nad přehradou, ovšem v tom bodě nevidím (ani v
historii) žádnou změnu levelu?

K.