[Talk-cz] Skolni projekty pro OSM

Jan Martinec jan na martinec.name
Pondělí Září 8 08:35:01 UTC 2014

On 09/07/2014 09:14 AM, Kasparek Tomas wrote:

> Ahoj, tak pomalu nam zacina novy semestr, tak je pro mne aktualni otazka
> temat pro studenty. Zatim jsem tam cvicne hodil neco, aby se mi pripadne
> lidi ozvali:
>
> * Tvorba vlastnich map z podkladu OSM

Ahoj, v tomto směru mi tu visí jeden takový projekt [1], ke kterému se už dlouho
hodlám vrátit - generování statických map podle parametrů: zatím to umí
jakž-takž generovat obrázek z libovolného OSM tileserveru a lokálních ikonek; co
tomu chybí je např. možnost přidávat do obrázku linie a polygony (nejen body),
jako to umí Google Static Maps [2]. Ukázka funkčnosti např. na [3]. Třeba by
rozšíření toho mohlo být zajímavý?

Honza "Piškvor" Martinec

[1]: https://github.com/Piskvor/staticMapLiteExt
[2]: https://developers.google.com/maps/documentation/staticmaps/?hl=cs#Paths