[Talk-cz] Skolni projekty pro OSM

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Sobota Září 13 13:40:19 UTC 2014

Ahoj,

> Ahoj, tak pomalu nam zacina novy semestr, tak je pro mne aktualni otazka
> temat pro studenty. Zatim jsem tam cvicne hodil neco, aby se mi pripadne
> lidi ozvali:
>
> * Kontrolni aplikace pro trasy KCT v OSM

Tak tohle by bylo super.

> * Tvorba vlastnich map z podkladu OSM

Konkretne na FITu na toto tema pozor, v poslednich dvou letech jsem ho
vypisoval a bylo zpracovavane. Obe prace byly celkem kvalitni, dalo by se na
nich stavet. Oba programy fungovaly tak, ze jsi predhodil nejaky OSM soubor
Mapniku a ten vygeneroval mapu s nejakymi dodatecnymi informacemi. Kamen
urazu bylo ale rozchozeni Mapniku (proto se pak oba programy rozchazeji celkem
slozite). Konkretni prace:
http://www.fit.vutbr.cz/study/DP/BP.php?id=15220
http://www.fit.vutbr.cz/study/DP/BP.php?id=16217
	Letos mam k OSM vypsane toto:
* Podpora tvorby map pomocí metod zpracování obrazu
* Rozpoznávání dopravního značení pro účely automatického mapování
	Je to prakticky to stejne - ve videu s GPS zaznamem se snazis najit
dopravni znacku a pak to pomoci JOSM pluginu doplnit do mapy. Uz se mi
dokonce nekdo ozval.

> [...]
> pro studenty, ale pro kohokoliv, kdo ma cas a chut neco udelat.
>
> Jako jednu z aktivit (ktera ale neni na novacky/studenty) vnimam rozsireni
> dokumentace a informaci jak se ruzne veci delaji. Pri te prilezitosti jsem
> lehce prochazel i CZ wiki, nasel by se nekdo odvazny kdo by udelal revizi
> titulni a pripadne zakladnich dalsich stranek? Mam pocit, ze dost veci je
> tam uz pase, ale nemam tolik zkusenosti a nejsem s OSM tak dlouho abych si
> na to troufl sam.
>
> A kdyz uz se tady rozepisuju, co nejakou OSM hospodu v Brne, at se vidime

Jsem pro, preci jen se jen zdravime na chodbe ;)... Ja osobne ale o nikom
jinem v Brne nevim.
Mejte se fajn,

T.