[Talk-cz] Tracer - změna distribuce nových verzí

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Středa Září 10 06:31:53 UTC 2014

Nejspis je to tim, ze pristupujes k GUI ze spatnyho vlakna. Nastav si
v JOSM propertu debug.edt-checker.enable=true a kazdej spatnej pristup
se bude vypisovat do konzole jako stacktrace. Treba ty informacni
dialogy by si nemel zobrazovat primo, ale uvnitr
SwingUtilities.invokeLater. Uvidis i spoustu spatnych pristupu primo z
JOSM, ty asi nema smysl resit.

Jeste bych chtel poprosit, jestli bys mohl pouzivat spravny jmena
balicku - meli by odpovidat adresarovy strukture. Neni to sice
povinne, ale je to naprosty standard a treba eclipse tracer kvuli tomu
neprelozi.

--
Jirka