[Talk-cz] Tracer - změna distribuce nových verzí

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 10 07:13:09 UTC 2014

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jiri Klement <jiri.klement na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 10. 9. 2014 8:32:53
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer - změna distribuce nových verzí

"Nejspis je to tim, ze pristupujes k GUI ze spatnyho vlakna. Nastav si
v JOSM propertu debug.edt-checker.enable=true a kazdej spatnej pristup
se bude vypisovat do konzole jako stacktrace. Treba ty informacni
dialogy by si nemel zobrazovat primo, ale uvnitr
SwingUtilities.invokeLater. Uvidis i spoustu spatnych pristupu primo z
JOSM, ty asi nema smysl resit.
"

No o programování multivláknových aplikací nevím vůbec nic. Tak nějak naivně
jsem předpokládal, že JOSM to má ošetřeno, případně, že původní plugin to má
uděláno dobře. No nemá. Martin Švec mi poslal dlouhý seznam, co je třeba
upravit. a že se na to o víkendu snad mrkne. Já si mezitím budu číst něco o
EDT a jiných magických zkratkách.

"
Jeste bych chtel poprosit, jestli bys mohl pouzivat spravny jmena
balicku - meli by odpovidat adresarovy strukture. Neni to sice
povinne, ale je to naprosty standard a treba eclipse tracer kvuli tomu
neprelozi.
"

Ehm, že jsem tak smělý, můžeš definovat "správný jméno balíčku"? Eclipse
nepoužívám, v javě jsem samouk, tak netuším, co tím myslíš ;-)

Díky,

Jirka

> Tak zdá se, že nová verze mnohem častěji generuje výjimku:
> .NullPointerException v SynthTreeUI.java :-(
> Dá se to ignorovat, ale vadí mi to. A nevím co s tím.
>
> CHYBA: java.lang.NullPointerException
> java.lang.NullPointerException
> at
> javax.swing.plaf.synth.SynthTreeUI.paintExpandControl(SynthTreeUI.java:
600)
> at javax.swing.plaf.synth.SynthTreeUI.paint(SynthTreeUI.java:417)
> at javax.swing.plaf.synth.SynthTreeUI.update(SynthTreeUI.java:271)
> at javax.swing.JComponent.paintComponent(JComponent.java:769)
> at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1045)
> at javax.swing.JComponent.paintToOffscreen(JComponent.java:5210)
> at
> javax.swing.BufferStrategyPaintManager.paint(BufferStrategyPaintManager.
java:295)
> at javax.swing.RepaintManager.paint(RepaintManager.java:1249)
> at javax.swing.JComponent._paintImmediately(JComponent.java:5158)
> at javax.swing.JComponent.paintImmediately(JComponent.java:4969)
> at javax.swing.RepaintManager$3.run(RepaintManager.java:808)
> at javax.swing.RepaintManager$3.run(RepaintManager.java:796)
> at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
> at
> java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(ProtectionDomain.
java:76)
> at
> javax.swing.RepaintManager.paintDirtyRegions(RepaintManager.java:796)
> at
> javax.swing.RepaintManager.paintDirtyRegions(RepaintManager.java:769)
> at
> javax.swing.RepaintManager.prePaintDirtyRegions(RepaintManager.java:718)
> at javax.swing.RepaintManager.access$1100(RepaintManager.java:62)
> at
> javax.swing.RepaintManager$ProcessingRunnable.run(RepaintManager.java:
1677)
> [...]
> at java.awt.EventQueue.access$200(EventQueue.java:103)
> at java.awt.EventQueue$3.run(EventQueue.java:694)
> at java.awt.EventQueue$3.run(EventQueue.java:692)
> at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
> at
> java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(ProtectionDomain.
java:76)
> at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(EventQueue.java:703)
> at
> java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(EventDispatchThread.
java:242)
> at
> java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(EventDispatchThread.java:
161)
> at
> java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(EventDispatchThread.java:
154)
> [...]
> at java.awt.WaitDispatchSupport$4.run(WaitDispatchSupport.java:221)
> at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
> at java.awt.WaitDispatchSupport.enter(WaitDispatchSupport.java:219)
> at java.awt.Dialog.show(Dialog.java:1082)
> at java.awt.Component.show(Component.java:1651)
> at java.awt.Component.setVisible(Component.java:1603)
> at java.awt.Window.setVisible(Window.java:1014)
> at java.awt.Dialog.setVisible(Dialog.java:1005)
> at
> org.openstreetmap.josm.gui.progress.PleaseWaitProgressMonitor$4.run
(PleaseWaitProgressMonitor.java:172)
> [...]
161)
> at
> java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(EventDispatchThread.
java:150)
> at
> java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:146)
> at
> java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:138)
> at java.awt.EventDispatchThread.run(EventDispatchThread.java:91)

Tracer