[Talk-cz] Skolni projekty pro OSM

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Září 15 05:52:58 UTC 2014

On Sun, Sep 14, 2014 at 11:31:25PM +0200, Petr Holub wrote:

> Ja zadny velky pivar nejsem, ale potkat se by bylo fajn.

OK, bezva. tak vykopavam termin St pristi tyden, 18:00, navrh mista:

www.hedvabnastezka.cz/klub-cestovatelu-brno

nebo

www.pohadkovahospudka.cz

(hledal jsem neco mezi FIT/FI, dalsi navrhy vitany)

Jinak samozrejme prespolni vitani. O ubytovani zkusim popremyslet co by se
dalo zajistit.

Bye

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!