[Talk-cz] OSM setkani v Brne (Was: Re: Skolni projekty pro OSM)

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Pondělí Září 15 08:29:07 UTC 2014

Ahoj,

predem diky za organizaci.

On Mon, 15 Sep 2014 07:52:58 +0200
Kasparek Tomas <kasparek na fit.vutbr.cz> wrote:

> OK, bezva. tak vykopavam termin St pristi tyden, 18:00, navrh mista:

Za me je St 24. 9. 18:00 ok. (Uvidime co dalsi, ale mozna by se hodilo nejake
planovatko jako doodle.com, at tu nespamujeme mailing list.)

> www.hedvabnastezka.cz/klub-cestovatelu-brno
>
> nebo
>
> www.pohadkovahospudka.cz

Spis ta prvni, ale je mi to celkem jedno.
Diky a mejte se fajn,

T.