[Talk-cz] Skolni projekty pro OSM

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Září 15 06:00:08 UTC 2014

On Sun, Sep 14, 2014 at 11:31:25PM +0200, Petr Holub wrote:

> na MU porad trochu rozvijime MTBmapu, ale ted by to zas chtelo
> nejakeho sikovneho studenta, co by se tomu chtel venovat dlouhodobe
> podobne, jako v minulosti Martin Tesar.

Prave proto jsem tam tohle hodil - je slozite to rozchodit. Predstavuju si
to spis pro BP a cilem by melo byt primarne soupis aktualnich moznosti,
cele pipeline a jejiho zprovozneni, vyhod nevyhod atd. Proste aktualni
kucharka pro nekoho, koho to zajima ale nic moc o tom nevi a chtel by si
postavit vlastni "neco" kde na jedne strane bude sypat aktualni data
(inkrementalky) a na druhe mu vyleze nejaky slusny vystup map. Cilem tedy
je ten psotup jak to jednoduse a rychle udelat, ne dalsi server nabizejici
mapy. No a zaroven je to odrazovy mustek pro dalsi veci.

Ja mam zatin enjakou reakci na ty trasy KCT, tak uvidime.

> Jakkoli panuje obcas mezi VUT a MU trochu rivalita, tak nad OSM bych
> se primlouval za spolupraci - naopak pro mne to neni moje hlavni
> profesni tema a tim padem pokud to potahne (i) nekdo dalsi, tak budu
> jen rad.

Rozhodne, navic myslim, ze vetsina toho je takovy pratelsky hastereni :-)

> Jinak napadu na prace v tomhle mam jeste hromadu dalsich, ale to je spis
> na to povidani nekde osobne.

Bezva, tak to je na tu hospodu.

Zatim

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!