[Talk-cz] oprava relace 25469

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Středa Září 17 11:31:07 UTC 2014

On 17.9.2014 13:00, Marián Kyral wrote:

> [...]

Souhlas, stačí pro začátek vyjet seznam. Třeba se bavíme o deseti multipolygonech :-) Já jen nahodil dotaz do pléna, protože jsem si všiml že to je systematický jev po celé republice.

Pokud bude těch multipolygonů do stovky, není problém je opravit v JOSM. Pokud jich bude víc, dají se zpřísnit kritéria výběru a zbytek projít ručně.

Martin