[Talk-cz] oprava relace 25469

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 17 11:00:17 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 17. 9. 2014 12:09:48
Předmět: Re: [Talk-cz] oprava relace 25469

"Ahoj,

On Wed, Sep 17, 2014 at 09:34:42AM +0200, Marián Kyral wrote:

musíme si říct, co přesně se má udělat.

"Najít všechny polygony, které mají landuse=forest a jsou členy relace typu
multipolygon jako outer. Odebrat tagy landuse a source tomuto polygonu a dát
je na popsanou relaci."

Jo?
"

Jo. Já hlavně chtěl zjistit, kolik toho je. Ono těch lesů jako multipolygon
asi nebude až tak moc. Třeba v Beskydech to je jeden velký multipolygon.

"
Co mě napadá za možné problémy:

- polygon bude součástí více než jednoho multipolygonu jako outer"

To jde? V každém případě by jen jeden měl být les.

"
- polygon bude mít více než 2000 bodů (nejsem si jistý, jestli je to možné,
ale myslím, že ano - že dříve cesty mohly být delší)
"

Jo, to je omezení, které bylo zavedeno až později. Stačí to editovat ručně.

"
- co s ostatními tagy na cestě? (jinými než landuse)? Asi ponechat
- co když relace už tag landuse bude mít (třeba úplně jiný)? nutno řešit
člověkem
""a hlavní otázka - stojí to za to? mohla by to být nezanedbatelná porce
dat.
Však vidíme, jaké porce jsou teď ty zemědělské půdy
"

No já myslel, že toho až tolik nebude, takže vytvářet nějaký specializovaný
skript nestojí za to. Mělo by stačit vytáhnout z databáze ty cesty a
související relace a pak to zkouknout v JOSM. Asi by nebylo od věci si na to
napsat nějaký vlastní validační skript. JOSM to umožňuje.

Petr

Jak