[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Milan Keršláger milan.kerslager na seznam.cz
Středa Září 17 23:00:42 UTC 2014

Dobrý den,
loni a letos v mém okolí zmizely z hodně KČT rozcestníků tabulky s názvem
rozcestí (i když nebyly rezavé). Na dotaz proč do KČT mi nikdo neodpověděl.
Díky tomu začaly ty názvy mizet i z mapy.cz, takže se mi v tom teď hůře
orientuje.
Sám si fotím rozcestníky, dávám je do foto.mapy.cz a následně vyrábím a
slučuju relace. Tím, že mizí ty názvy rozcestí, je REF atribut poslední
záchytný bod, který mi dovoluje se v tom v nějak rozumně vyznat.
Takže kdo můžete, REF značku do OSM doplňujte (bez koncového písmenka).

Též je možné do KČT pomocí REF čísla napsat e-mail, že mají příslušnou
tabulku blbě, což už jsem několikrát udělal (např. Jitrava vs. Jítrava,
Jilový vs. Jílový vrch, vzdálenost k Dánskému kameni atp.). Někdy mám z
jejich odpovědí pocit, že jsou do dyslektici, protože v prvním případě uznali
chybu jen po soustředěném nátlaku a odkazu do katastru (ale tabulka je tam
pořád stejná), zatímco v druhém případě je tabulka už opravena. Ve třetím
zatím bez odpovědi...

BTW: každý rozcestník má jiné unikátní číslo (např. ref=LB123) a písmeno na
konci pak rozlišuje jednotlivé tabulky na tom jednom rozcestníku, takže je to
evidenčně jednoznačná věc.

Milan