[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Lukas Novotny lenochod na tiscali.cz
Čtvrtek Září 18 08:46:54 UTC 2014

Taky už jsem uvažoval nad tím vkládat fotky rozcestníků na nějaký
portál a pak uvádět http odkaz přímo v OSM. Ale zatím jsem se k tomu
nedostal a mám je pouze evidované na svém disku.

S přáním hezkého dne
Lukáš