[Talk-cz] Problemy s ulicema a budovama

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Září 18 08:58:40 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Lukas Novotny <lenochod na tiscali.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 9. 2014 10:37:40
Předmět: Re: [Talk-cz] Problemy s ulicema a budovama

"

> [...]
> ) po klepnutí na tlačítko "Zobrazit v mapě" na www stránce RUIAN se
> zobrazí celá mapa ČR. Nebo se ulice po klepnutí na tlačítko "Zobrazit
> v mapě" na www stránce RUIAN zobrazí jako tečka (
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/ulice/540536 ).
> Co s tím? Vypisovat jako novou věc na stránce (
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RUIAN/chyby )? U té tečky si
> vymyslet odkud kam směřují, ale co když tam je cesta již v RUIAN
> pojmenovaná?
>

> To jsou ulice bez zadané geometrie. ČÚZK tyhle případy postupně řeší.
Časem
> bude určitě geometrie doplněna.

Takže jestli dobře chápu, taky si psát do tabulky a zatím nikde
nehlásit, ale občas zkontrolovat zda již neexistuje. Mapový podklad
tile.poloha.net/ulice/... je aktualizována automaticky z RUIAN a jak
často?
"

Viz boxík "Data ke dni" na  http://www.poloha.net/

"

> Používám prozatím v JOSM pointInfo doplněk. Existuje nějaký aby sám
> vložil položky z RUIAN pro adresní body?
>

> ?? Můžeš to trochu rozepsat? Co znamená "sám vrátil"?

Píšu tam "sám vložil" a to znamená abych kliknul na nový adresní bod,
který např. je v RUIAN jinak než ten stávající nebo tam vůbec nebyl a
samo to vyplnilo všechny potřebné položky které lze z RUIANu vzít.
Prostě něco jako tracer pro budovy nebo lPIS ale určený pro adresní
body.

Lukáš
"

A kolik takových bodů je? Všechny by teď měly být automaticky aktualizovány
skripty od Petra.

Dokáži si představit adresní modul do Traceru, ale je otázka, jestli má cenu
se tím vůbec zabývat.

Případně nová položka v menu - vyberu adresní bod nebo budovu a kliknu na
"aktualizuj RUIAN atributy" a ony se doplní.