[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Čtvrtek Září 18 09:06:52 UTC 2014

Zdravím,

za sebe doporučuji k uploadu fotek rozcestníků použít spíše projekt Mapillary - http://www.mapillary.com/map . Ten totiž úzce spolupracuje s OpenStreetMap komunitou a všechny tam uložené fotky je možné dál využívat při editacích. Existuje dokonce fork iD editoru s podporou Mapillary.

xkomczax