[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

lukasmi na volny.cz lukasmi na volny.cz
Čtvrtek Září 18 08:56:06 UTC 2014

Zdravim,
jiz drive jsem narazil na portal http://www.rozcestniky.eu, lze tam jiz neco dohledat, mozna vhodne misto k uploadu...
S KCT jsem sam jednal i ohledne jinych veci, nez co se OSM tyce, kazda komunikace me jen utvrzovala v tom, ze je to vlastne takova sekta, ktera na venek komunikuje jen velice omezene a negativne a mnozi jeji clenove maji pocit, ze znaceni, ktere vytvareji (mimochodem financovano z mnoha verejnych zdroju) muze slouzit jen jim samym a nikdo jiny nema pravo jej jakkoliv vyuzivat. Nikomu toto nevnucuji, je to jen muj pocit :)