[Talk-cz] oprava relace 25469

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Září 18 18:04:25 UTC 2014

Ahoj,

Dne Čt 18. září 2014 15:36:39 jsi napsal(a):

> * relace musí mít pouze jedinou outer cestu
> * ta outer cesta není členem žádné jiné relace
> * relace nemá žádné jiné tagy než type=multipolygon
> * outer cesta má kromě landuse=forest i tag source=uhul:wms
>
> To by mohlo odfiltrovat většinu nejasných případů.

1646

http://pedro.poloha.net/osm/lesy2.csv
http://pedro.poloha.net/osm/lesy2.sql

hodně to ubylo při přidání posledních dvou podmínek, jinak ubylo vždy jen pár
kusů.

A ty poslední podmínky - nejsou zbytečné? Jestli to správně chápu, jde o to
vytvořit seznam, u kterého se nebudeme muset bát udělat ten přesun tagů na
relaci. Na to, myslím, stačí první dvě podmínky.

Vyžadováním posledních dvou podmínek se zbytečně připravíme o opravu asi
jednoho tisíce relací, což je škoda, ne? Něco mi uteklo?

Klidně to pak pustím, mám na tyhle věci funkce, které bude potřeba jen drobně
upravit.