[Talk-cz] oprava relace 25469

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Čtvrtek Září 18 23:22:45 UTC 2014

Ahoj,

On 18.9.2014 20:04, Petr Vejsada wrote:
> Ahoj,

> 1646
>
> http://pedro.poloha.net/osm/lesy2.csv
> http://pedro.poloha.net/osm/lesy2.sql

Pěknej select :-)

> hodně to ubylo při přidání posledních dvou podmínek, jinak ubylo vždy jen pár
> kusů.
>
> A ty poslední podmínky - nejsou zbytečné? Jestli to správně chápu, jde o to
> vytvořit seznam, u kterého se nebudeme muset bát udělat ten přesun tagů na
> relaci. Na to, myslím, stačí první dvě podmínky.

Snažil jsem se omezit jen na původní uhul:wms lesy. Ale jak jsem proklikal rozdíly
mezi prvním a druhým seznamem, určitě se může vyhodit source=uhul:wms.
Lesů bez source nebo s jiným source je hromada.

U omezení jen na type=multipolygon bych byl opatrnější, které konkrétní
relace se kvůli tomu vyřadily.

Btw, měl bys tip na slušný návod ke zprovoznění lokální kopie OSM databáze? Kdybych
se o víkendu náhodou nudil...

> Vyžadováním posledních dvou podmínek se zbytečně připravíme o opravu asi
> jednoho tisíce relací, což je škoda, ne? Něco mi uteklo?
>
> Klidně to pak pustím, mám na tyhle věci funkce, které bude potřeba jen drobně
> upravit.

Fajn :-) V sobotu se důkladněji podívám co vlastně hodláme rozbít, a pak bych se ozval.

Díky
Martin