[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Pavel Pisa ppisa4lists na pikron.com
Čtvrtek Září 18 22:58:31 UTC 2014

Zdravím,

On Thursday 18 of September 2014 19:36:13 Michal Grézl wrote:
> Pokud mate nekdo hodne rozcestniku s gps informacemi v exif, tak mi je
> poslete a ja je pridam na openstreetmap.cz (vsechny naraz). Kdyby nekdo
> chtel nejakou integraci, tak udelam geojson nebo georss, staci rict. Zatim
> chybela motivace.

zasílám odkaz na asi 280 fotek převážně rozcestníků z mého mapování.

  http://cmp.felk.cvut.cz/~pisa/foto/tmp/ukazatele.zip

Moc nevím, co s nimi dělat. Před časem jsem nějaké zkoušel dávat
přes commonist do Wikipedia Commons, ale je to dost práce
a rozumně se mi nedařilo sjednotit aby byly moje a třeba
cizí fotky týchž rozcestníků nějak propojené, případně,
abych hned věděl, že rozcestník existuje a přidávat ho nemám.

Fotky jsou alignované podle EXIFu s GPS time a do EXIFu je zapsaná
poloha. Jsou tam i občas fotky stromů se značkou, jak jsem si poznamenával
scházení značení po cestách. Fotky jsou v původním rozlišení,
dávkové zmenšení jsem neprovozoval, protože někde je pro čitelnost
rozlišení potřeba. Obecně je to ale nesmysl. ZIP s asi 280 fotkami
má okolo 800 MB.

Pokud to někdo dokáže využít, tak budu rád.

Obecně většinu těch rozcestníků jsem do mapy zanesl nebo
alespoň použil pro doplnění cest. Ale něco dalšího s tím
nezvládám.

Soubor tak do týdne smažu, abych neblokoval místo na serveru.

S pozdravem,

               Pavel Píša